• Blog

Allianz Sigorta

Kapsamlı Kasko

allianz sigorta iş ortağı
Aracınızın başına gelebilecek anahtar kaybından kazaya kadar birçok riski
Allianz Kasko’nun kapsamlı paketi ile güvence altına alabilirsiniz. 

Aracınızı anahtar kaybından doğal afetlere, çarpışmadan sigara yanığına kadar pek çok farklı riske karşı güvence altına alabilir, zengin asistans hizmetleri kapsamında ikame araç hizmetinden faydalanabilirsiniz. Bu paket kapsamında Allianz anlaşmalı özel servisleri, Allianz anlaşmasız özel servisleri ve Allianz anlaşmalı yetkili servisleri tercih edebilirsiniz.

Çarpma, çarpışma, devrilme, düşme, yuvarlanma:

Aracın çarpma, çarpışma, devrilme, düşme ya da yuvarlanma sonucu uğrayacağı zararları karşılar.

Hırsızlık, hırsızlığa teşebbüs:

Aracın veya araç parça ve aksesuarlarının çalınması sonucu oluşan zararı karşılar.
Grev, lokavt, halk hareketleri ve terör:

Grev, lokavt, halk hareketleri ve terör sonucunda meydana gelen zararlar Türkiye sınırları içinde teminat kapsamındadır.

Deprem:

Deprem sonucu meydana gelebilecek hasarları karşılar.

Sel ve su baskını:

Sel ve su baskını nedeniyle meydana gelen zararlar teminat kapsamındadır.

Dolu, yıldırım, fırtına ve toprak kayması:

Dolu, yıldırım, fırtına ve toprak kayması nedeniyle meydana gelen zararlar teminat kapsamındadır.

Ferdi kaza:

Sürücü ve yolcuların hasar sonucunda vefat ve sürekli sakatlık durumundaki masrafları kapsar.

Hukuksal koruma:

Teminat altındaki risklerle ilgili oluşan hukuksal anlaşmazlıkların giderilmesi için yapılacak masrafları kapsar.

Yetkisiz kişilerce çekilme:

Yetkili olmayan kişilerce veya kurallara uygun olmadan çekilen/çektirilen araçlarda oluşabilecek zararları karşılar.

Üçüncü şahıslara karşı mali sorumluluk:

3. şahıslara verilen maddi ve bedeni zararların trafik poliçesi limitlerinin üzerinde kalan kısmını seçilen limit dâhilinde karşılar.

Kişisel eşya:

Hasar durumunda araç içinde bulunan kişisel eşyalara ilişkin masrafları karşılar.

Anahtar kaybı:

Aracın anahtarlarının çalınması, kaybolması gibi durumlarda anahtar ve kilit sisteminin değişmesini kapsar.

Sigara Yanığı:

Sigara ve benzeri maddelerin teması ile sigortalı araçta meydana gelen yangın dışındaki zararları karşılar.

Yanlış akaryakıt dolumu:

Yetkili akaryakıt  istasyonlarındaki pompacının hatası ile yanlış akaryakıt dolumu sonucu araçta meydana gelecek maddi zararları karşılar.

Kemirgen ve vahşi hayvan zararları:

Kemirgen ve poliçede belirtilen durumlar dahilinde diğer hayvanların vereceği zararları karşılar.

Yanma:

Aracın bir bölümünün ya da tamamının yangın sonucu zarar gördüğü durumlarda oluşan zararı karşılar.

Cam kırılması:

Aracın camlarında herhangi bir nedenle oluşan hasarı karşılar.

Mini onarım:

Kaporta, boya, deri, kumaş vb. küçük ölçekli hasarlarda mini onarım hizmetleri ücretsiz ve hasarsızlığınız bozulmadan karşılanmaktadır.

Asistans hizmetleri:

Kaza veya arıza durumunda ihtiyaç duyulabilecek, aracın çekilmesi ve kurtarılması başta olmak üzere çeşitli yol yardım hizmetleri sağlanmaktadır.

Teminat koşulları ve limitleriyle ilgili ek bilgi için bizlere ulaşabilirsiniz.

Manevi tazminat:

Kaza sonucu üçüncü şahıslarda oluşabilecek manevi  sıkıntılardan doğan masrafları kapsar.

Yurtdışı teminatı:

Sigortalı aracın Türkiye sınırları dışında uğrayabileceği hasarlar, poliçede belirtilen tarihler, ülkeler ve kurallar çerçevesinde teminat altındadır.

Tedavi masrafları:

Sürücü ve yolcuların hasar nedeniyle gördükleri tedaviye ilişkin masrafları kapsar.

Hasarsızlık koruma:

Hasar durumunda, hasarsızlık indirim hakkının belirli koşullar dahilinde yenileme poliçesinde korunmasını sağlar.

Kullanım tarzına göre satın alınabilecek teminatlar:

Taşınan yük, gelir kaybı, parlayıcı patlayıcı vb.

Yedek araç hizmeti:

Aracın servisteki onarımı sırasında yılda 2 kere ile sınırlı olmak üzere olay başı 7 gün veya 15 gün seçenekleri ile ikame araç hizmeti sağlanır.

Yeni değer:

Sıfır kilometre araçların ilk poliçe yılında tam hasara uğramaları halinde, hasar tarihindeki sıfır anahtar teslim bedelinin karşılanmasını sağlar.

Not: Bazı ek teminatlar yalnızca belirli kullanım tarzındaki araçlar için sunulabilmektedir.  Ek teminat koşulları ve limitleriyle ilgili ek bilgi için lütfen bizlere ulaşın.

Küçük hasarlar büyük sıkıntılar doğurur. Allianz Mini Onarım Hizmeti ile aracınızdaki küçük hasarlar, Mini Onarım Servis Merkezleri’nde ücretsiz olarak tamir ediliyor. Böylece aracınızın başına gelebilecek küçük hasarlar, büyük sıkıntılar doğurmadan en iyi işçilikle, en hızlı şekilde ve hasarsızlık indiriminizi etkilemeden gideriliyor.

*Başlangıç tarihi 01.01.2023 sonrasında olan poliçeleriniz için Allianz Mini Onarım Hizmeti Auto Life Center (ALC)  Merkezleri’nde verilir.

*Başlangıç tarihi 01.01.2023 öncesinde olan poliçeleriniz için, Allianz Mini Onarım Hizmeti, Auto King Servis Merkezleri’nde verilir.

  • Kaza geçirilmesi veya arıza durumunda,
  • Aracın çalınması ve çalınmaya teşebbüs edilmesi halinde,
  • Lastiğiniz patladığında,
  • Akü veya benzininiz bittiğinde,
  • Anahtar kaybı veya anahtarın araç içinde unutulması durumunda,
  • Oluşacak kaza veya arıza durumu sonucu aracın yola devamının imkansız veya sürüş güvenliğini tehdit edecek unsurların var olduğu hallerde,
  • Concierge Hizmetleri’ne ihtiyaç duyulduğunda (Bilgi ve Organizasyon Hizmetleri)
  • Bunlara ek olarak asistans firmayla görüşülerek gerekli ve uygun görülen durumlarda;
  • Aracın emanet ve muhafaza edilmesi,
  • Profesyonel sürücü organizasyonu,
  • Aracın kullanılamayışı nedeniyle konaklanma hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.

2×7 ve 2×15 gün ve araç segment seçeneklerinden birini tercih ederek ikame araç hizmetinden faydalanabilirsiniz. Poliçe kapsamındaki kazalar sonucu aracın serviste kalması durumunda eksper onayı ile ikame araç hizmetinden seçtiğiniz süreler içinde faydalanabilirsiniz. Ayrıca pert ve hırsızlık durumunda da poliçe kitapçığında belirtilen şart ve süreler dahilinde ikame araç hizmeti verilmektedir.

Kaza sonrası aracın pert olması durumunda neler yapılmalı ?

Kaza sonrasında, tek taraflı kazalarda yetkili resmi birimler tarafından tutanak düzenlenmesi veya tutanak düzenlenemediği durumlarda olayın oluş şekli ile ilgili detaylı beyan yazısı yazılması gerekirken; çift taraflı kazalarda ise kaza tutanağı düzenlenmesi ve aracın ehliyet, ruhsat ve poliçe evrakları ile birlikte hasar tespiti yapılabilmesi için, 5 iş günü içerisinde servise bırakılarak hasar ihbarında bulunulması gerekmektedir.

Tazminat nasıl hesaplanır ve ödemesi nasıl yapılır ?

Kasko Sigortası Genel Şartları’nın 3.3.1.1. maddesi gereği poliçeye konu araç hasar tarihi itibariyle piyasa rayiç değerine kadar teminat altına almıştır.

Rayiç değer tespitinde, hasar tarihi itibariyle aracın model yılı, hasar geçmişi, aracın kiralık veya taksi kullanımından özel otomobile çevrilmiş olup olmadığı ve kilometre bilgisi dikkate alınır. Ayrıca aracın alımı sırasında yapılan vergi indirimi oranında (Engelli aracı, distribütör firma tarafından ithal edilmeyen araç,sigortalının yurtdışından süreli olarak getirdiği araç, v.b.) kesinti yapılarak Allianz Sigorta A.Ş. tarafından belirlenecektir. Allianz Sigorta A.Ş. tarafından hasar tespiti için görevlendirilmiş eksper piyasadan (yetkili satıcılar, ikinci el araç satıcıları,galeriler v.b.) ve internet sitelerinden alınan en az 3 teklifi kesin raporuna konu eder. Piyasa rayiç değeri, Allianz Sigorta A.Ş. kesin eksper raporuna konu edilmiş tutarlar ile yine Allianz Sigorta A.Ş.tarafından bu konuda uzmanlığı olan harici bir firmaya yaptırılan çalışmasının sonucunun ortalaması alınarak belirlenir. Rayiç bedel, poliçede aksi belirtilmedikçe aracın fabrika çıkışındaki standart ekipman ve/veya donanımlari dikkate alinarak belirlenir. Aracın emsal veya muadilinin bulunamadığı ve/veya ortalama değerin hesaplanamadığı durumlarda Türkiye Sigorta Birliği’nin web sitesinde hasar tarihi itibarı ile yayınlanan rayiç bedel dikkate alınacaktır.

Sigortalının veya sigorta ettirenin beyanı üzerine teminat altına alınan araç standardının dışında yer alan, fabrika çıkışında veya sonradan ilave edilmis donanım ve aksesuarların hasar anındaki piyasa rayiç değerinin belirlenmesinde yine yukarıda belirtilen süreç takip edilecek olup, bu değer her halükarda poliçe üzerinde belirtilen bedelin %10 fazlası ile sınırlıdır.

Sigortalı vefat ettiğinde kasko sigorta poliçesinin durumu ne olur ?

Veraset ilamı alındıktan sonra, poliçenin kısmi iptal edilmesi için sigorta şirketine başvurulur.

Kasko sigortalı aracın çalınması halinde tazminat ödenmeden bekleme süresi var mı ?

Aracın çalınması durumunda 30 günlük yasal bekleme süresi bulunmaktadır.

Hasarsızlık indirimleri şirket değişikliklerinde ve araç değişikliklerinde devam eder mi ?

Kasko poliçelerinde hasarsızlık indiriminin devamı; önceki aracın satılmış olması, satış tarihi, yeni düzenlenen poliçe ile önceki poliçenin arasındaki süre vb. kurallara bağlı olarak, sigorta şirketinin özel şartlarına bağlı olarak değerlendirilir.

Alkollü kazada hasarı kasko karşılar mı ?

Alkolün kazaya etkisi araştırılarak yasal sınır üzerinde olması durumunda kasko dosyasından tazminat ödemesi yapılmamaktadır.

Anlaşmalı ve anlaşmasız servis arasındaki fark nedir ?

Sigortalı, anlaşmalı servislerde birçok hizmetten ücretsiz olarak faydalanırken, anlaşmasız servislerde tüm masrafları önce kendisi öder. Anlaşmalı servislerde eksper çağrılması, dosyanın takibi gibi işlemler servis tarafından gerçekleştirilir. Hasarla ilgili kasko sigortası yaptıran kişinin bu servislerde herhangi bir ödeme yapmasına gerek yoktur; araç tamir edildikten sonra teslim alma formunun sigortalı tarafından imzalanması yeterli olacaktır. Anlaşmasız servislerde ise tüm masraflar sigorta yaptıran tarafından karşılanır. Daha sonra ilgili fatura ve evrakların sigorta şirketine teslim edilmesini müteakip sigortalıya tazminat ödemesi yapılır.Ayrıca Anlaşmasız Marka yetkili servislerde, hasar bedeli üzerinden % 25 muafiyet uygulanmaktadır.

Aracın çekilmesi esnasında oluşan hasarlar kasko sigortasına dahil midir ?

Bir hasarı takiben aracın çekilmesi sırasında, araçta oluşan hasarlar teminat kapsamındadır.

Aracımı satıp yeni araç aldığımda kasko poliçemdeki hasarsızlık indirimi devam eder mi ?

Hasarsızlık indirim hakkı, hasar yoksa poliçe sonlandıktan sonra 6 ay boyunca (aynı seviyede) korunur. Poliçe sonlandıktan sonraki 6 ay ila 1 yıl arasında hasar olmaması halinde hasarsızlık indirimi 2 kademe, bir hasar olması halinde 4 kademe düşer. Sigortasızlık süresi 1 yıldan fazlaysa, hasar olmaması halinde hasarsızlık indirimi 4 kademe düşer. %65 hasarsızlık indirim hakkı olan bir sigortalı bir yıl sigorta yaptırmadığında hasar olmaması halinde yeni aracının sigortasında hasarsızlık indirimi %30 olacaktır.

Poliçe 9 ayı doldurduktan sonra kısmi iptal olmuş ve hasarsız ise; yeni poliçede hasarsızlık kademesi bir üst seviyeye çıkarılır. Kısmi iptal 9 aydan daha kısa sürede yapılmış ve hasarsız ise bir sonraki poliçede iptal edilen poliçenin hasarsızlık indirim oranı kullanılır. Önceki poliçede hasar olması durumda yeni poliçede mevcut hasarsızlık indirim kuralları geçerlidir.

Kasko poliçesinde araç bedeli enflasyona karşı nasıl korunmaktadır ?

Kasko poliçelerinde hasar ödemesi, hasar anındaki aracın rayiç bedelinin ödenmesi şeklinde yapılmaktadır. Bu sayede araç bedeli enflasyona karşı korunmuş olmaktadır. Rayiç bedelin nasıl tespit edildiği poliçe açıklamalarında yer almaktadır.

Hasarsızlık indirimi nedir ? Hasarsızlık koruma teminatı nedir ?

Hasarsız geçen 1 yıllık poliçe sonunda, sigortalının yenileme poliçesinde kullanacağı şirket özel şartlarına göre hareket eden indirim oranıdır.

Hasarsızlık indirimini bozmayan durumlar:

-Trafik kaza tespit tutanagına göre, sigortalı araç sürücüsünün kusursuz bulunması ve sigortacının %100 rücu talebini yöneltebilecegi kusurlu tarafın belli olması durumunda,

-Poliçe süresi içinde 1 adet Radyo/Teyp hasarı olması durumunda,

-Poliçe süresi içinde 1 adet cam kırılması olması durumunda, indirim hakkı poliçe yenilemesinde bir üst kademeye geçer.

Yukarıda belirtilen durumlar hariç, her bir geçerli hasarda hasarsızlık kademesi düşürülür.

Hasarsızlık Koruma teminatının mevcut poliçede alınmış olması koşulu ile, hasarsızlık indirimini bozmayan durumlar dışında gerçekleşen +1 diğer hasar için, yenileme dönemindeki hasarsızlık hakkı korunur, mevcut poliçedeki indirim kademesi aynen uygulanır.

Kaza sonrasında neler yapılması gerekir ?

Kaza sonrası, tek taraflı kazalarda yetkili resmi birimler tarafından tutanak düzenlenmesi veya tutanak düzenlenemediği durumda olayın oluş şekli ile ilgili detaylı beyan yazısı yazılması, çift taraflı kazalarda kaza tutanağı düzenlenmesi ve ekinde ehliyet, ruhsat ve poliçe evrakları  ile aracın hasar tespiti yapılabilmesi için 5 iş günü içerisinde servise bırakılarak hasar ihbarında bulunulması sağlanmalıdır.

Kaza tespit tutanağı nedir ?

Kaza tespit tutanağı, trafikte en az iki aracın yalnız maddi hasarlı bir kazaya karışmaları sonucunda, sigorta şirketi ya da polise gerek kalmadan, tarafların anlaşarak aralarında düzenlemiş olduğu tutanaktır. Sigorta şirketlerinin kazanın nasıl olduğunu, kaza sırasında araçların konumlarını ve aracın şoförünün hata oranını görebilecekleri ve değerlendirebilecekleri tek evrak kaza tespit tutanağıdır. Kaza yapan araçların hepsinin şoförleri tarafından imzalanması gereken bu evrakla, sigorta şirketleri kazanın yerini, tarihini, kazanın türünü, kazaya karışan araçları, sürücülerini, kaza yapılan yolu, çevre özelliklerini ve araç sürücülerinin kusur dağılım oranlarını belirler. Ayrıca kaza anında, araçlar hareket ettirilmeden önce şoförler tarafından çekilen fotoğraflar da sigorta şirketleri için son derece önemlidir.

Kasko sigortasının coğrafi sınırı nedir ?

Kasko poliçe teminatları  Türkiye Sınırları içerisinde geçerlidir. Yurt dışı teminatı alınmış olsa dahi, Grev-Lokavt-Halk Hareketleri-Terör, Asistans ve Mini onarım teminatları yurt dışında geçerli değildir.

Aracım iş amaçlı kullanıldığında da teminat kapsamında olur mu ?

Aracın kiralık olarak kullanılması durumu teminat kapsamı dışındadır. İş amaçlı olarak kullanılması durumu, talep aşamasında açıkça belirtilmelidir. Örneğin Motosiklet sahibi olup da, kurye olarak çalışılması teminat kapsamı dışındadır.

Aracımın plakası belli değil ancak poliçe düzenlemek istiyorum. Bu durumda ne yapabilirim ?

Sıfır araçlarda plaka henüz çıkmamış ise YK plaka girilerek poliçe düzenlenebilir.

 

Kasko sigortasında, sigorta ettiren ile sigortalının farkı nedir ?

Sigorta ettiren, sigorta şirketi ile sözleşme akdeden kişi olduğu için, bu kişinin medeni hakları kullanma ehliyetine sahip (fiil ehliyeti) olması gerekmektedir. Araç maliki (ruhsat sahibi) sigortalı olmalıdır.

Neler kişisel eşya kapsamına girer ?

Gözlük, çakmak, çanta vb. kişisel eşya olarak değerlendirilir.
Çek, senet, nakit para, mücevherat, notebook / laptop, cep telefonu vb. elektronik eşyalar ve ticari emtea, bu teminatın kapsamı dışındadır.

Kasko sigortalı aracın çalınması halinde, tazminat ödemesi ne kadar süre içerisinde gerçekleştirilir ?

Araç çalındığı tarih itibarı ile 30 gün yasal bekleme süresi dolduktan sonra, Teminat dışı herhangi bir durumu söz konusu değil ise, Araç çalınmasına ilişkin evraklar talep edilir. Evrakların tarafımıza eksiksiz olarak teslim edilmesinden sonra rayiç araştırması yapılarak, araç bedelinde araç sahibi ile mutabakat sağlandıktan sonra en kısa sürede ödemesi gerçekleştirilir.

Kasko sigortası ile trafik sigortası arasındaki farklar nelerdir ?

Kasko, sigortalı araca gelen zararları kapsayan isteğe bağlı, Trafik ise 3. şahısların maddi ve bedeni zararlarını kapsayan zorunlu yaptırılan sigortadır.

 

 

 

 

 

Eko Paket

allianz sigorta iş ortağı
Allianz Kasko – Eko Paket ile aracınızın başına gelebilecek risklere karşı siz ve aracınız Allianz kalitesiyle güvence altında alır. Eko paket ile aracınızı olası bir hasar durumunda Allianz anlaşmalı özel oto servislerinde tamir ettirebilirsiniz.

Allianz Kasko – Eko Paket ile aracınızın başına gelebilecek risklere karşı siz ve aracınız Allianz kalitesiyle güvence altında alır. Eko paket ile aracınızı olası bir hasar durumunda Allianz anlaşmalı özel oto servislerinde tamir ettirebilirsiniz.*

*Allianz anlaşmalı özel oto servisleri dışında hizmet alınması durumunda ödenecek tazminat tutarı, anlaşmalı özel oto servislerindeki maliyetler ile sınırlı olacaktır.

Çarpma, çarpışma, devrilme, düşme, yuvarlanma:

Aracın çarpma, çarpışma, devrilme, düşme ya da yuvarlanma sonucu uğrayacağı zararları karşılar.

Hırsızlık, hırsızlığa teşebbüs:
Aracın veya araç parça ve aksesuarlarının çalınması sonucu oluşan zararı karşılar.

Grev, lokavt, halk hareketleri ve terör:

Grev, lokavt, halk hareketleri ve terör sonucunda meydana gelen zararlar Türkiye sınırları içinde teminat kapsamındadır.

Dolu, yıldırım, fırtına, toprak kayması:

Dolu, yıldırım, fırtına ve toprak kayması nedeniyle meydana gelen zararlar teminat kapsamındadır.

Ferdi kaza:

Sürücü ve yolcuların hasar sonucunda vefat ve sürekli sakatlık durumundaki masrafları kapsar.

Hukuksal koruma:

Teminat altındaki risklerle ilgili oluşan hukuksal anlaşmazlıkların giderilmesi için yapılacak masrafları kapsar.

Üçüncü şahıslara karşı mali sorumluluk:

3. şahıslara verilen maddi ve bedeni zararların trafik poliçesi limitlerinin üzerinde kalan kısmını seçilen limit dâhilinde karşılar.

Kişisel eşya:

Hasar durumunda araç içinde bulunan kişisel eşyalara ilişkin masrafları karşılar.

Anahtar kaybı:

Aracın anahtarlarının çalınması, kaybolması gibi durumlarda anahtar ve kilit sisteminin değişmesini kapsar.

Yetkisiz kişilerce çekilme:

Yetkili olmayan kişilerce veya kurallara uygun olmadan çekilen/çektirilen araçlarda oluşabilecek zararları karşılar.

Sel ve su baskını:

Sel ve su baskını nedeniyle meydana gelen zararlar teminat kapsamındadır.

Kemirgen ve vahşi hayvan zararları:

Kemirgen ve poliçede belirtilen durumlar dahilinde diğer hayvanların vereceği zararları karşılar.

Yanma:

Aracın bir bölümünün ya da tamamının yangın sonucu zarar gördüğü durumlarda oluşan zararı karşılar.

Cam kırılması:

Aracın camlarında herhangi bir nedenle oluşan hasarı karşılar.

Asistans hizmetleri:

Kaza veya arıza durumunda ihtiyaç duyulabilecek, aracın çekilmesi ve kurtarılması başta olmak üzere çeşitli yol yardım hizmetleri sağlanmaktadır.

Mini onarım:

Kaporta, boya, deri, kumaş vb. küçük ölçekli hasarlarda mini onarım hizmetleri ücretsiz ve hasarsızlığınız bozulmadan karşılanmaktadır.

Deprem:
%5 muafiyetlidir – muafiyetsiz de satın alınması mümkündür.

Manevi tazminat:

Kaza sonucu üçüncü şahıslarda oluşabilecek manevi  sıkıntılardan doğan masrafları kapsar.

Yurtdışı teminatı:

Sigortalı aracın Türkiye sınırları dışında uğrayabileceği hasarlar, poliçede belirtilen tarihler, ülkeler ve kurallar çerçevesinde teminat altındadır.

Tedavi masrafları:

Sürücü ve yolcuların hasar nedeniyle gördükleri tedaviye ilişkin masrafları kapsar.

Kullanım tarzına göre satın alınabilecek teminatlar:

Taşınan yük, gelir kaybı, parlayıcı patlayıcı vb.

Hasarsızlık:

Hasar durumunda, hasarsızlık indirim hakkının belirli koşullar dahilinde yenileme poliçesinde korunmasını sağlar.

Yedek araç hizmeti:

Aracın servisteki onarımı sırasında yılda 2 kere ile sınırlı olmak üzere olay başı 7 gün veya 15 gün seçenekleri ile ikame araç hizmeti sağlanır.

Not: Bazı ek teminatlar yalnızca belirli kullanım tarzındaki araçlar için sunulabilmektedir.  Ek teminat koşulları ve limitleriyle ilgili ek bilgi için lütfen bizlere ulaşın.

Küçük hasarlar büyük sıkıntılar doğurur. Allianz Mini Onarım Hizmeti ile aracınızdaki küçük hasarlar, Mini Onarım Servis Merkezleri’nde ücretsiz olarak tamir ediliyor. Böylece aracınızın başına gelebilecek küçük hasarlar, büyük sıkıntılar doğurmadan en iyi işçilikle, en hızlı şekilde ve hasarsızlık indiriminizi etkilemeden gideriliyor.

*Başlangıç tarihi 01.01.2023 sonrasında olan poliçeleriniz için Allianz Mini Onarım Hizmeti Auto Life Center (ALC)  Merkezleri’nde verilir.

*Başlangıç tarihi 01.01.2023 öncesinde olan poliçeleriniz için, Allianz Mini Onarım Hizmeti, Auto King Servis Merkezleri’nde verilir.

  • Kaza geçirilmesi veya arıza durumunda,
  • Aracın çalınması ve çalınmaya teşebbüs edilmesi halinde,
  • Lastiğiniz patladığında,
  • Akü veya benzininiz bittiğinde,
  • Anahtar kaybı veya anahtarın araç içinde unutulması durumunda,
  • Oluşacak kaza veya arıza durumu sonucu aracın yola devamının imkansız veya sürüş güvenliğini tehdit edecek unsurların var olduğu hallerde,
  • Concierge Hizmetleri’ne ihtiyaç duyulduğunda (Bilgi ve Organizasyon Hizmetleri)
  • Bunlara ek olarak asistans firmayla görüşülerek gerekli ve uygun görülen durumlarda;
  • Aracın emanet ve muhafaza edilmesi,
  • Profesyonel sürücü organizasyonu,
  • Aracın kullanılamayışı nedeniyle konaklanma hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.
allianz sigorta iş ortağı
allianz sigorta iş ortağı